четверг, 18 сентября 2014 г.

Одесский судья Павел Черевко об источниках приобретения своего имущества


После получения деклараций всех судей города Одессы и их анализа, общественная организация "Верховенство права" направила запросы судьям, стоимость имущества которых явно выше задекларированных доходов.

В список таких судей попал и судья Апелляционного суда Одесской области Павел Николаевич Черевко.

Ниже приводим декларации судьи Черевко П.Н. за 2011-013гг.







А вот информация об источниках происхождения имущества, задекларированного судьей

08.09.2014 р. Голові правління громадської організації
на № 176/07-14 «Верховенство права»
від 23.07.2014 року Семенову Вадиму Івановичу



Шановний Вадиме Івановичу!


У відповідь на Вашу заяву про надання конкретної вичерпної інформації щодо джерел отримання грошових коштів, на які було придбане належне мені та моїй дружині майно повідомляю, що квартира у м. Одесі отримана мною від держави безкоштовно у 2008 році. Житловий будинок площею 104 кв.м., розташований на земельній ділянці площею 0,29 га в смт. Ширяєве Одеської області отриманий моєю дружиною в дар від своєї матері у минулому столітті.
Автомобіль Мазда – 6, придбаний дружиною у 2009 році був проданий нею, а за виручені кошти мною був придбаний автомобіль Хюндай Санта F у 2011 році.
Будинок у м. Одесі площею 102 кв.м. отриманий дружиною за договором дарування у 2000 році.
За період 2011-2013 року загальний дохід моєї сім`ї – пенсія моя та дружини, а також моя заробітна плата становить близько одного міліона гривень із розрахунку 340000.00 грн. на рік.
На посаді судді апеляційного суду Одеської області я працюю з 2008 року.
За викладених обставин повідомляю, що придбане майно моєю сім`єю виключно за кошти, які складаються з мого грошового утримання як судді, моєї пенсії та пенсії дружини.



З повагою:
Суддя апеляційного суду
Одеської області П.М. Черевко

Верховенство права

Комментариев нет:

Отправить комментарий